Přední poskytovatel telekomunikačních služeb v ČR nabízí mobilní sítě, internet a digitální TV. Díky 4000 zaměstnanců a 7,5 mil. zákazníků přinášejí nejnovější technologie pro každý den.
Mladý kolektiv, rychlý kariérní růst v rámci prodejny. Naučí lidi disciplíny, ale dlouhodobě to není únosné.
Další kariérní růst mimo prodejny je obtížný. Je to hlavně o kontaktech. Poměr mzda vs. odvedená práce není adekvátní s ohledem, že člověk dělá práci až za tři lidi. Enormní tlak a neustálá kontrola i při rozhovorech se zákazníky. Velký tlak na psychiku
Lidský přístup, zaměstnanci nejsou stroje. Vilce možností v rámci kariérního růstu, či aspoň osobního růstu.
Velký stres,nastavování akčních plánů ,kde vám pak vezmou provize, neustále tlačení na prodeje,mezi hovory se nemáte čas ani normálně napít,
Neváženi si zaměstnanců,malé plastové ohodnocení (základní plat)
Všichni si snaží vzájemně vypomoct, úžasné prostředí, možnost občerstvení na pracovišti
Stalo se mi ze jsem měla neprodejní hovor a druhý byl prodejní. Nechtěně jsem se překlikla na hovor neprodejní a zaevidovala ho jako prodejní a odeslala jsem objednávku. Asi po měsíci jsi mě zavolal můj supervizor a dal mi neprodejní hovor naposlouchat. Zeptal se mě jaký ten hovor je, já odpověděla a on mě začal obviňovat že jsem to udělala schválně. Samotnou mě napadlo že jsem se určitě překlikla a řekla jsem mu jestli by mi mohl pustit ten hovor co následoval po tomhle a poslechl si ho taky. Samozřejmě byl prodejní, požádala jsem ho aby skontroloval zda jsem u něj zadala objednávku. Samozřejmě nezadala. Takže jsem se omluvila že jsem se překlikla a jdu chybi napravit. On na mě ale stále koukal jako bych to udělala schválně a podváděla jsem a ještě mi řekl že nechápe jak jsem to mohla udělat a nedůvěruje mi. Takže prostě od svého supervizora bych čekala že za mnou bude stát a podrží mě. Tohle bylo fakt hnusný