Nabízejí komplexní telemarketingové služby včetně zákaznického servisu, technické podpory a správy databází. Specializují se na aktivní a pasivní marketingové kampaně.
Pracoviště blízko MHD a obchodního centra, recepce
Docházelo k častému zvyšování výkonových plánů, které ovlivňovaly výplatu odměn. V případě jejich nenaplnění panoval tlak ze strany nadřízených a objevovaly se obavy o setrvání ve firmě. Systémy se často měnily a docházelo k jejich výpadkům, což komplikovalo práci, a to zejména v závislosti na konkrétním projektu. Personální oddělení, zejména po změnách, bylo na hradecké pobočce méně přítomné a kontaktovalo běžné zaměstnance spíše výjimečně – většinou pouze při nástupu nebo odchodu.
Na firmě nic moc, jen to že se dá pracovat z domova. Ale pomůcky na práci z domova jsou staré a né moc kvalitní.
Pracovala jsem na zákaznické lince. Hodně mě zklamalo, že nám během školení neřekli úplně pravdivě, jaké typy hovorů nás čekají. Příprava na náročné situace byla podle mě nedostatečná. Volající na nás často křičeli, a v prvních dnech na nás byl tlak i ze strany nadřízených, i když jsme se snažili dělat maximum. Některé procesy nám nebyly jasně vysvětleny. Bylo nám řečeno, že na prodejní výsledky nebude kladen důraz, ale ve skutečnosti se hodnotily velmi přísně. Museli jsme vyřizovat složité požadavky klientů a zároveň povinně nabízet další služby. Nejvíce mi vadil systém kontroly hovorů – pokud nabídka nebyla formulována přesně podle určitých frází, jako by snaha vůbec neproběhla. Chtěli jsme zpětnou vazbu a jasné instrukce, ale podpory jsme se moc nedočkali.
Lepší přístup k zaměstnancům, větší plat, lepší pracovní pomůcky, víc času na práci mimo volání, nenuceni brát hovor pár minut před koncem směny. Protože většinou jde o naštvaného zákazníka co na vás bude 1 hodinu řvát a také máte ještě hodně práce s administrativou, kterou těžko stihate když jste novy.
Skvělá supervizorka, kterou jsem měl po nástupu, bohužel nakonec odešla na jiný projekt
Platové podmínky, v podstatě jste ve firmě jen další položka na seznamu, pod novou supervizorkou neustálá buzerace, tlak na výsledky, stále víc a víc a víc práce za neměnící se plat, naprosto odlišné podmínky proti kolegům, kteří dělali přímo pod firmou ČEZ, pro kterou Konecta zajišťovala externí Call Centrum, i když jsme často řešili průšvihy za zaměstnance ČEZU
Přístup k zaměstnancům, benefity, motivační bonus (motivovat ne odrazovat), zamyslet se trochu nad firemní politikou a rozhodně vylepšit kvalitu počítačů, sluchátek a další techniky potřebné k práci (ne opravdu nikoho nebaví měnit co druhý měsíc výpočetní techniku)
Nevím jak u HPP, ale jednání firmy vůči dohodářům mi přišlo velice špatné a neseriózní.
Lživé informace - při náboru na přímý dotaz, zda počítají s dohodáři jen do konce roku nebo dlouhodobě, se neštítí přímo lhát
Zaškolení - zabralo poměrně dost času, který nebyl vůbec nijak honorován. Asi proto nechávali lidi v iluzi, že se tento čas vyplatí a neřekli narovinu, že půjde jen o vánoční sezónu.
Neustálé změny podmínek ze strany zaměstnavatele.
Zaměstnanci si musí plánovat směny na měsíc dopředu a když se zařídí a chtějí se pustit do práce, zjistí, že je stop stav a pracovat se bude až večer.
Následně pak přijde tlak, že máte pracovat víc a začnou se stanovovat nové a nové limity, které máte plnit a původně o nich nebyla řeč (aniž by pro to ze strany zaměstnavatele byly vhodné podmínky). Takže mailů, které máte zpracovat, je čím dál víc, zatímco časové okno, kdy to můžete udělat, je stále menší.
Mizerné a naprosto neodpovídající fin. ohodnocení
Po zaučení výpověď hromadným mailem
Místo neustálých emailů se soutěžemi, informacemi o mezinárodních dnech všeho možného apod., by mohli být vůči zaměstnancům raději féroví a aspoň trochu rozumně je zaplatit.
Momentální finanční podmínky jsou spíš výsměch, ne-li skoro zneužívání lidí. Výdělek směšný a to musíte mít veškerou techniku svou, takže ve finále jste skoro rádi, když na práci pro ně alespoň neproděláte.
jednání nadřízených, neváží si zaměstnanců, nejhorší personální agentura, jen naberou lidi a do konce zkušebky vyhodí, měla jsem dát na názor všech známých a práci u této společnofti nebrat, jen se tváří jako skvělá společnost, ale ve skutečnosti to je odpad
neplacené přesčasy špatné mzdové podmínky když nemáte klienty a neuzavřete smlouvy o prodloužení záruk tak Vás vyhodí.
více školení možnost kariérního růstu a hlavně nekritizovat zaměstnance za to že musejí nabízet lidem co skoro málo lidí chce. Telefonické nabídky ať si firma dělá sama. Nikdy bych se sem už nehlásila
Mzdové podmínky jsou nevýhodné, minimální mzda a bonusy nastavené tak, že jsou obtížně dosažitelné. Komunikace ze strany vedení by mohla být zlepšena a administrativní problémy, jako distribuce stravenek, by měly být lépe řešeny.