Poskytují asistenční a informační služby dostupné z jakéhokoliv telefonu a internetu. Pomáhají vyhledat kontakty na firmy, jednotlivce, služby, řemeslníky, taxi, restaurace či úřady.
- 4 pracovní doby, včetně víkendů a práce může být na 1 ze 3 oddělení
- nedostatečné vedení managementem
- dlouhé čekání na vyjádření klienta, pro kterého se pracuje (i déle než 2 měsíce)
- pravidelné zapomínání vyplácení příplatků např. za home office Teamleadery
- zastaralé vybavení - firemní PC, monitory, klávesnice, myši
Benefity nechodí ve správné výši, musí se vždy žádat o přepočítání a následně je to dodatečně vyplaceno, nicméně je to takto každý měsíc stejne. Neférové chování nadřízených, zadávaná nová práce neodpovídá smlouvě
Neprodáváte-li denně za 1000kc služby a k tomu pevný internet, jsou Vám strženy peníze, pokud hodnocení je na služby špatné a ne na vás tak stejně strhnou peníze. Klasická zákaznická linka, na které se mělo řešit hlavně pomoc zákazníkům, má větší prodejní cíle jak prodejní oddělení. Když něco prodáte, na výplatě to ani není poznat, proplacení je až po odpracovaných zhruba osmi měsících.
Že nás hodili na jiný projekt a slíbili že až ten projekt skončí že půjdeme zase nazpět k tomu projektu co jsme dělali což se nestalo s vyházeli takhle minimálně 9 výborných operátorů