Společnost JP Services s.r.o. bohužel v několika oblastech zůstává za očekáváním. Zaměstnanci hodnotí atmosféru na pracovišti jako nedostatečnou, přičemž by si přáli příjemnější prostředí. Pracovní doba také nevyhovuje většině, což naznačuje, že by bylo vhodné zvážit flexibilnější přístup. Možnost kariérního růstu je rovněž na nízké úrovni, což může demotivovat ty, kteří hledají dlouhodobou perspektivu. Pokud jde o benefity, firma má ještě prostor k vylepšení, aby přilákala a udržela kvalitní zaměstnance. Celkový dojem z firmy je, že má potenciál, ale potřebuje se zaměřit na zlepšení těchto klíčových oblastí.
Na druhou stranu, pracovní zázemí a rozmanitost práce jsou momentálně také hodnoceny jako neuspokojivé, což naznačuje, že by firma mohla investovat do lepších pracovních podmínek a širší škály úkolů, aby zaměstnance více motivovala. Prémie a osobní ohodnocení by mohly být lépe nastaveny, aby odrážely úsilí zaměstnanců. Přístup nadřízených je další oblastí, kde by bylo vhodné zlepšení, aby se zaměstnanci cítili více podporováni a ceněni. Celkově lze říci, že JP Services s.r.o. má před sebou výzvy, které pokud překoná, může se stát atraktivnějším zaměstnavatelem.
Co se týče pracovního kolektivu, zde je rovněž vidět prostor pro zlepšení a vytvoření soudržnějšího týmu. Školení a vzdělávání nejsou na dostatečné úrovni, což může bránit zaměstnancům v profesním růstu a rozvoji dovedností. Výše mzdy/platu by mohla být nastavena konkurenčněji, aby odpovídala práci a úsilí vynaloženému zaměstnanci. Celkově JP Services s.r.o. získává hodnocení, které naplňuje jen část očekávání, což naznačuje, že by se firma měla zaměřit na zlepšení pracovních podmínek a atmosféry, aby zvýšila spokojenost svých zaměstnanců.