Jsme Ema Czech 2021 s.r.o., už přes 4 roky se staráme o to, aby sklady a regály po celém světě fungovaly hladce. Stavíme regálové systémy a automatizované sklady. Aktuálně máme přes 70 lidí v partě a pořád rosteme. Hledáme všestranného kolegu/kolegyni, který zvládne jak kreativní tvorbu obsahu na sociálních sítích, zpracování smluv a cenových nabídek, komunikaci se zaměstnanci i ochodními partnery, tak i běžnou administrativu.
Pokud máš cit pro komunikaci, umíš pracovat samostatně a angličtina ti nedělá problém, jsi ideální kandidát/ka.
Zařídíš vše kolem výjezdů našich montérů do zahraničí, od potřebných dokumentů až po ubytování
Budeš komunikovat s úřady i hotely, hlavně v angličtině
Navazovat a rozvíjet spojení přes LinkedIn (ideálně s přesahem do LinkedIn Sales Navigatoru)
Vyřídíš nástupy, smlouvy, potvrzení a další HR papírování
Pomoc s přípravou prezentací, dokumentů a podkladů, cenových nabídek a smluv.
Umíš se domluvit anglicky – aspoň na úrovni B1 (např. zajistit ubytování po telefonu,)
Nelekneš se tabulek, formulářů a e-mailů
Máš chuť učit se nové věci a být tahounem v tom, co děláš
Spolehlivost a pečlivost jsou tvoje silné stránky
Máš zkušenosti s personalistikou nebo administrativou
Umíš si zorganizovat práci a zvládáš víc věcí najednou
Mzda 35 000 Kč měsíčně
Možnost růstu – platově i profesně
Práce na hlavní pracovní poměr
Volno o víkendech, žádné směny
Fajn kolektiv a šéfové, co jsou k ruce
Práci, která má smysl – zařídíš, aby kolegové mohli v klidu pracovat
Stabilní zázemí rostoucí firmy
Pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě. Ozveme se ti co nejdřív, většinou do 3 pracovních dnů. Nástup možný ihned nebo dohodou.
Těšíme se!
Tým Ema Czech 2021 s.r.o.