Vedení firmy nám dává jasně vědět, jaké jsou cíle a plány. Mám z toho dobrý přehled a vím, na čem pracuji.
Kdo nastoupí nový, na benefity si musí počkat, dokud neprojde zkušební dobou. Vypadá to, že výhody jsou až pro ty, co tu chvíli vydrží, a nový zaměstnanec nemá moc podpory.
Účelnější porady by přispěly ke zvýšení efektivity, aby se čas mohl věnovat samotné práci. Schůzky zaměřené přímo na podstatné věci by práci urychlily.
Zveřejněno
05. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Řemeslná výroba a manuální práce
Újezd u Brna
Vedení dává dost jasné informace o tom, kam firma směřuje. Člověk ví, na čem pracuje, což je přehledné.
Když chceme něco zlepšit, odpovědi z vedení se dočkáme po dlouhé době. Tohle nekonečné čekání je dost únavné a vlastně to člověk pak i vzdá.
Umožnit zaměstnancům více příležitostí podílet se na zajímavých projektech by zvyšovalo jejich pocit naplnění a přínosu.
Zveřejněno
05. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Ubytování a cestovní ruch
Újezd u Brna
Ve firmě se hodně dbá na férovost a rovné příležitosti pro každého. Bez ohledu na to, odkud člověk pochází nebo jakou má pozici, všichni tu mají stejnou váhu. To vytváří příjemné prostředí, kde se každý cítí respektovaný.
Když máte nápad, jak něco zlepšit, většinou se na to ani nepodívají. Vedení se o to moc nezajímá, i když by to práci dost zjednodušilo. Nakonec si každý radši dělá to svoje a jede si po svým.
Vedení by mělo častěji komunikovat se zaměstnanci o plánovaných změnách a rozhodnutích. Někdy máme pocit, že nám chybí informace, což způsobuje zbytečný stres. Kdybychom byli lépe informováni, mohli bychom se lépe připravit na to, co nás čeká.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze