Poskytovatel telekomunikačních služeb v oblasti mobilních a fixních sítí, který se zaměřuje na digitální transformaci a IT řešení. Umožňují propojení a sdílení informací pro miliony uživatelů.
V T-Mobilu v obchodě dělám už pár let a jsem spokojený. Práce je někdy náročná, ale člověk se hodně naučí a pořád se něco děje. Máme fajn benefity. Líbí se mi, že vedoucí se snaží pomoct a poradit, když je potřeba. Kolegové jsou super, držíme spolu, takže to člověku práci hodně ulehčí.
Někdy je taky hodně administrativy, která bere čas od zákazníků.
Přístup k zákazníkům a opravdu nabízet co se jim hodí. Kolegové soutezi kdo uzavře víc smluv, bez ohledu na zákazníka, nepříjemné prostředí kolektivu díky tomu
Velice příjemné pracovní zázemí a prostřed firmy, skvělá atmosféra a kolektiv, profesionální přístup školitelů a nadřízených, super náplň práce, úžasné a nadstandardní odměny, benefity a pracovní soutěže o velké hodnotné ceny. BYLA JSEM NAPROSTO SPOKOJENÁ!!!
Škoda jen celodenně rozsáhlé pracovní doby (v tu dobu byla zákaznická linka nonstop) a další věc, která mě osobně nevyhovovala a proč jsem i nakonec po několika letech odešla byla ke špatné pracovní době ještě doprava - nezajištěna doprava z jiných měst (a spojení autobus/vlak nebyl úplně na všechny směny, možnost pracovního auta také nebyla a ani příspěvek na dopravu) - a opravdu to jediné byl důvod proč jsem odešla a kolikrát přemýšlím, jak mi tam bylo dobře a bavilo mě to a občas i uvažuji, že bych se i vrátila.
Dopravu do zaměstnání, popřípadě příspěvky na dojíždění či možnost využití firemního vozidla na cesty a třeba i svoz více kolegů z jiných měst. Pracovní směny. Delší či častější pauzy na cigárko (třeba 10 minut každé dvě hodiny), aby se člověk chvilku odreagoval a opět se zlepšila nálada pro další hovor a člověk mohl být více příjemný a uvolněný 😁