Když potřebuju něco k práci, většinou to mám hned k dispozici. Nemusím čekat měsíce na vybavení, což mi usnadňuje práci a oceňuju to.
Každou chvíli nějaká schůzka, ale k čemu to je? Člověk by radši udělal práci, než vysedával na poradě, kde se stejně nic důležitého neprobírá. A ty úkoly pak zbydou na poslední chvíli.
Hodně by nám taky pomohlo, kdyby se u nás aspoň jednou za čas udělal nějaký průzkum nebo anketa, kde bychom mohli napsat, co nás trápí nebo co bychom chtěli zlepšit. Kdyby to někdo pravidelně kontroloval, mohl by dostat lepší představu o tom, jak to vidíme my.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Zdravotnictví, farmacie a sociální služby
Rýmařov
Kolegové jsou ochotní pomoct, což je super. Plat odpovídá tomu, co člověk odvede, jsem spokojený.
Kdo nastoupí nový, na benefity si musí počkat, dokud neprojde zkušební dobou. Vypadá to, že výhody jsou až pro ty, co tu chvíli vydrží, a nový zaměstnanec nemá moc podpory.
Jasné rozdělení úkolů podle schopností a vytížení jednotlivých členů týmu by mohlo zamezit přetížení a zvýšit efektivitu.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Strojírenství a automobilový průmysl
Rýmařov
Kolegové jsou v pohodě, když něco potřebuju, tak mi hned poradí. Dobrá parta lidí, co si mezi sebou pomůže. Člověk má navíc možnost se občas něco přiučit na školení.
Když chceme něco zlepšit, odpovědi z vedení se dočkáme po dlouhé době. Tohle nekonečné čekání je dost únavné a vlastně to člověk pak i vzdá.
Jasné rozvržení pracovních cílů a podpora pro nově příchozí by pomohly snadnějšímu zaškolení. Detailnější úvod by usnadnil přechod do nového zaměstnání.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze