dm drogerie markt s.r.o. - hodnocení

Povýšit profil firmy
Věnují se poskytování širokého sortimentu produktů pro péči o pleť, tělo a zdraví, včetně dekorativní kosmetiky a potravin. S důrazem na kvalitu a profesionální servis zajišťují příjemný nákupní zážitek.

Komentáře zaměstnanců

Řadit podle
2.7
Aktuální zaměstnanec
Obsluha a prodej
Praha
jediné co tam je pozitivní je plat
špatné chování vedení, oblastního manažera i vedoucí, jednají s člověkem jako s postiženým, urážky a nadávky denně, omluva nikdy žádná
řešit šikanu od vedoucí místo toho aby ji ututlali a zaměstnance radši vyhodili s odstupným a pak se divili, že nemůžou sehnat pořádné zaměstnance, kdo by si to taky nechal líbit
Zveřejněno 03. 03. 2025
3.2
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Kutná Hora
pracovní kolektiv, možnost školení a vzdělávání, myšlenka a koncept firmy, finanční ohodnocení, benefity firmy
chování vedoucí prodejny a zástupce vedoucího k zaměstnancům, které je urážlivé a ponižující, mnohokrát před zraky zákazníků, časté a neohlášené změny směn
firma by se mohla více zajímat o to, proč firmu opouštějí schopní a pracovití zaměstnanci, kteří pro firmu pracovali mnoho let
Zveřejněno 22. 01. 2025
3.4
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Čáslav
Plat, pracovní kolektiv, bonusy
Vedoucí na této prodejně šikanuje zaměstnance. Pravidelně je sleduje na kamerách a fotí a posílá mimo pracovní dobu do zpráv na společný chat, i do soukromých zpráv. Pracovní dobu mění z hodiny na hodinu a jakmile zaměstnanec nevyhoví, šikanuje ještě víc. Sama přitom denně překračuje pracovní řád v několika bodech. Kolegyně jsou bezmocné, v tak malěm městě je těžké sehnat práci.
Zveřejněno 19. 01. 2025
2.6
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Čáslav
Kolektiv bez vedoucí
Přístup Vedoucí
Zveřejněno 15. 01. 2025
3.2
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Kutná Hora
Různorodost práce, plánování směn, benefity od zaměstnavatele
Přístup vedení k podřízeným. Vyhrožování, změny směn ze dne na den,apod. Žádný lidský přístup.
Zveřejněno 15. 01. 2025
2.5
Aktuální zaměstnanec
Obsluha a prodej
Čáslav
Rozmanitost
Přístup vedení k podřízeným, negativní komunikace, ponižování, vyhrožování
Přístup k podřízeným
Zveřejněno 15. 01. 2025
4.1
Aktuální zaměstnanec
Obsluha a prodej
Most
Pozitivní je zkrácený pracovní úvazek, výše stravenek a možnost plánování směn.
Negativně hodnotím přístup k nováčkům a formu pohovoru.
Firma by mohla zavést školení pro vedoucí - jak vést tým, jak sdělovat kritiku/pochvalu, jak zodpovídat za atmosféru v týmu.
Zveřejněno 14. 01. 2025
4.8
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Vršovice, Praha
- kolektiv a nadřízený/á ve většině případů (to je samozřejmě čistě subjektivní a beru zkušenosti s více filialkami například v rámci výpomocí) - zázemí (občerstvení na pracovišti), čistota - flexibilní plánování směn - za mě ještě kariérní postup - stravenkový + dovolenkový benefit - včasná výplata a myslím si, že i velmi dobrá mzda ve srovnání s konkurencí nebo podobnými pozicemi - možnost školení
- občas vyšší nároky na podřízené ze strany vyššího vedení - občas malé i velké změny, které prostě nedávají smysl
- možnost více zvolnit u nějakých menších změn (nápadů) v rámci filialky, které jsou z praktického hlediska mnohem užitečnější, než ty nastavené vedením firmy
Zveřejněno 14. 01. 2025
2.7
Bývalý zaměstnanec
Jiné
Olomouc
Klidná práce
Přístup vedoucího a zástupce vedoucího, nezáleží jim na pocitech jejich spolupracovníků a neřeší problémy, které na pracovišti vzniknou v kolektivu
Více hledět na své pracovníky a řešit důležité problémy, aby se Zastupce nepovyšoval nad např. Uklízečkou Aby si mohl každý říct kdy chce chodit do práce a né že mu řeknou že všichni ostatní si mohou navrhovat a ty se musíš přizpůsobit tomu co zbyde A mohli by zařadit do benefitu příspěvek na dopravu
Zveřejněno 14. 01. 2025

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena