Věnují se poskytování širokého sortimentu produktů pro péči o pleť, tělo a zdraví, včetně dekorativní kosmetiky a potravin. S důrazem na kvalitu a profesionální servis zajišťují příjemný nákupní zážitek.
špatné chování vedení, oblastního manažera i vedoucí, jednají s člověkem jako s postiženým, urážky a nadávky denně, omluva nikdy žádná
řešit šikanu od vedoucí místo toho aby ji ututlali a zaměstnance radši vyhodili s odstupným a pak se divili, že nemůžou sehnat pořádné zaměstnance, kdo by si to taky nechal líbit
pracovní kolektiv, možnost školení a vzdělávání, myšlenka a koncept firmy, finanční ohodnocení, benefity firmy
chování vedoucí prodejny a zástupce vedoucího k zaměstnancům, které je urážlivé a ponižující, mnohokrát před zraky zákazníků, časté a neohlášené změny směn
firma by se mohla více zajímat o to, proč firmu opouštějí schopní a pracovití zaměstnanci, kteří pro firmu pracovali mnoho let
Vedoucí na této prodejně šikanuje zaměstnance. Pravidelně je sleduje na kamerách a fotí a posílá mimo pracovní dobu do zpráv na společný chat, i do soukromých zpráv. Pracovní dobu mění z hodiny na hodinu a jakmile zaměstnanec nevyhoví, šikanuje ještě víc. Sama přitom denně překračuje pracovní řád v několika bodech. Kolegyně jsou bezmocné, v tak malěm městě je těžké sehnat práci.
- kolektiv a nadřízený/á ve většině případů (to je samozřejmě čistě subjektivní a beru zkušenosti s více filialkami například v rámci výpomocí)
- zázemí (občerstvení na pracovišti), čistota
- flexibilní plánování směn
- za mě ještě kariérní postup
- stravenkový + dovolenkový benefit
- včasná výplata a myslím si, že i velmi dobrá mzda ve srovnání s konkurencí nebo podobnými pozicemi
- možnost školení
- občas vyšší nároky na podřízené ze strany vyššího vedení
- občas malé i velké změny, které prostě nedávají smysl
- možnost více zvolnit u nějakých menších změn (nápadů) v rámci filialky, které jsou z praktického hlediska mnohem užitečnější, než ty nastavené vedením firmy
Přístup vedoucího a zástupce vedoucího, nezáleží jim na pocitech jejich spolupracovníků a neřeší problémy, které na pracovišti vzniknou v kolektivu
Více hledět na své pracovníky a řešit důležité problémy, aby se Zastupce nepovyšoval nad např. Uklízečkou
Aby si mohl každý říct kdy chce chodit do práce a né že mu řeknou že všichni ostatní si mohou navrhovat a ty se musíš přizpůsobit tomu co zbyde
A mohli by zařadit do benefitu příspěvek na dopravu