Jsou univerzální bankou nabízející komplexní finanční služby v retailovém, podnikovém a investičním bankovnictví. Inovují s důrazem na digitální transformaci a podporují profesní růst.
Špatná komunikace, ať už ze strany personálního oddělení nebo nadřízeného. Žádný 1:1 se šéfem. Buddy, který mne zaučoval, byl buď na dovolené, na nemocenské, nebo v home office, přičemž téměř nikdy nereagoval na zprávy, že přestavují dům a v naléhavých případech je na telefonu. Špatná organizace, šéf mi dal určité pokyny k postupu, po měsíci mi řekl opak, a když jsem se ho zeptal, jestli staré pokyny už neplatí, tak řekl, že vlastně ano, že se spletl. Na e-maily vám odpovídá málo lidí, ať už z vašeho oddělení nebo z jiného oddělení, což je pochopitelné, protože vaše schránka je zahlcena tisíci e-maily, které se vás netýkají, a ani filtry, které mi kolega nastavil, kdovíjak nepomohly. Pokud vám kvůli tomu nějaká pošta unikne, svedou to na vás.
Komunikace, organizace a nelhaní zaměstnancům o všem od začátku, viz můj komentář o negativech.