Na základě hodnocení zaměstnanců POLABSKÉ MLÉKÁRNY a.s. je zřejmé, že firma má několik oblastí, které by mohly být vylepšeny. Například atmosféra na pracovišti dostává jen 1 z 5 hvězd, což naznačuje, že by bylo vhodné pracovat na lepším pracovním klimatu. Podobně benefity a možnost kariérního růstu také získávají pouze 1 hvězdu, což naznačuje, že by firma mohla zvážit rozšíření nabídky zaměstnaneckých výhod a lepší podporu pro profesní růst svých zaměstnanců. Celkově se tak zdá, že firma má prostor pro zlepšení v těchto klíčových oblastech, což by mohlo přispět k vyšší spokojenosti zaměstnanců.
Na druhou stranu, pracovní doba a pracovní kolektiv také získaly nízké hodnocení – 1 z 5, což může znamenat, že zaměstnanci nejsou spokojeni s flexibilitou pracovních hodin nebo s dynamikou v týmu. Podobně pracovní zázemí a prémie a osobní ohodnocení by mohly být zlepšeny, protože rovněž obdržely jen 1 hvězdu. Naopak, pokud by firma věnovala více pozornosti těmto oblastem, mohla by získat pozitivní zpětnou vazbu a zvýšit celkovou motivaci zaměstnanců.
Co se týče přístupu nadřízených, rozmanitosti práce, školení a vzdělávání a výše mzdy/platu, všechny tyto aspekty obdržely rovněž pouze 1 hvězdičku. To ukazuje, že v POLABSKÉ MLÉKÁRNY a.s. je potenciál pro výrazné zlepšení v oblasti řízení zaměstnanců a jejich rozvoje. Celkově z hodnocení plyne, že firma má před sebou výzvu ve zlepšení spokojenosti a motivace svých zaměstnanců. Nicméně, s vědomím těchto oblastí ke zlepšení, může firma podniknout kroky k vytvoření příjemnějšího a podporujícího pracovního prostředí.