Poskytují podporu lidem v krizi, nabízejí sociální poradenství, hospicovou péči, ošetřovatelské služby a osobní asistenci. Pomáhají také s rehabilitací a půjčují kompenzační pomůcky.
Oceňuju přístup vedení k profesnímu rozvoji zaměstnanců. Mám tady možnost se neustále vzdělávat díky různým kurzům a workshopům. Také je super, že máme dostupné pracovní vybavení, které nám práci opravdu usnadňuje. Díky týmové soudržnosti se tu člověk cítí jako součást něčeho většího, což podporuje i transparentní komunikace ohledně cílů a strategie firmy. Jsem rád, že jsem součástí tohoto týmu.
Vedoucí o nás většinou zájem moc nemají, o zpětné vazbě ani nemluvě. Když něco děláte dobře, nevšimnou si, ale když se něco pokazí, hned máte plno připomínek. Do toho pořád běhání po schůzkách, kde se nic nevyřeší. Nakonec se tam člověk dozví spoustu nejasností a pak v tom má jasno ještě míň než před schůzkou.
Každá maličkost znamená papírování a schvalování. Kdybychom to mohli vyřídit rychleji nebo jednodušeji, ušetřilo by to čas na samotnou práci.
Zveřejněno
22. 07. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Letohrad
Oceňuju, že firma nabízí možnost kariérního růstu. Když se chce člověk něco učit nebo posunout, má tady podporu.
Vedoucí občas zapomínají uznat, když se něco povede. Člověk by ocenil aspoň nějaký drobný uznání, když se na něčem maká. Nejde o velký gesta, ale občas to vypadá, jako by se náš výkon bral jako samozřejmost, což není moc motivační.
Kdyby firma nabízela pravidelné zpětné vazby, zaměstnanci by měli lepší přehled o svém vývoji a věděli by, na čem mají zapracovat.
Zveřejněno
22. 07. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Gastronomie a pohostinství
Letohrad
Oceňuju, že nám vedení pravidelně dává vědět, jak na tom firma je. Občas nás informují o nějakých plánech nebo změnách, takže nemám pocit, že bych byl jen další anonymní zaměstnanec. Líbí se mi, že tu mám přehled o tom, co se děje, a kam firma směřuje.
Vedoucí si málokdy všimnou, když se někdo snaží, ale na schůzkách to člověk stejně vyslechne, když se něco nevede podle jejich představ. Zadání bývá často takové všelijaké, takže nikdo pořádně neví, co má dělat, ale odpovědí se člověk moc nedočká. Ztrácíme tím dost času a je v tom zbytečný chaos.
Kdyby firma pravidelně sdílela aktuální informace o svých cílech a plánech, zaměstnanci by měli větší přehled a cítili se jako součást širšího plánu.