Tato společnost je jedním z největších maloobchodníků v Česku, provozuje více než 300 prodejen po celé zemi a každý týden obslouží miliony zákazníků, nabízejí potraviny a spotřební zboží.
Přístup k zaměstnancům jsem vnímal jako nevyhovující – chyběla mi férovost, respekt a důsledné dodržování dohod.
Přístup k zaměstnancům slovem rovný s rovným (běžná komunikace jako by probíhala mezi kancelářskými kolegy), ohleduplnost vůči zdravotnímu stavu zaměstnanců (neuvěřitelně ignorování), zvýšení základní mzdy a ohodnocení dle náročnosti práce v jednotlivých úsecích (aby nebyla plošná mzda pro všechny - pracují víc a na vytíženém úseku, mám tedy vyšší mzdu), školení s lektorem aby bylo možné klást otázky a nikoli jen vyplňovat elektronické formuláře), pravidelné kontroly pracovních strojů (práce na závadných strojích i měsíc než dorazí servis - opakovaně), a také zavedení 13 platů (věřte že si to zaměstnanci zaslouží).
Práce za dva a více lidí. Neskutečný personální podstav. Pocit vedení, že se všechno dělá samo.
Podivný systém zkrácených úvazků. Tlak na výkon přesáhl rozumné meze. Firma jede na brigádníky,pár stálých zaměstnanců je totálně přetížených.
Velmi chaotické a nepříjemné prostředí, neférové jednání, dusná atmosféra od nadřízených, neodpovídající mzda za velmi fyzicky a psychicky náročnou práci.
Bylo by toho daleko více, ale relevantní je, že to není práce, kde se člověk cítí dobře a rád se vrací.
Ve firmě hodnotím pozitivně asi úplně vše, krásné prostory, fajn kolektiv, fajn vedoucí a skvělá brigádní příležitost, ale dovedu si představit to dělat i jako hlavní pracovní poměr.
Občas problémový zákazníci na pokladně, jenž musíme řešit s Vedoucími, avšak to je asi v každém obchodě, jinak s ničím negativním jsem se nesetkal nikdy.