Když potřebuju něco k práci, většinou to mám hned k dispozici. Nemusím čekat měsíce na vybavení, což mi usnadňuje práci a oceňuju to.
Každou chvíli nějaká schůzka, ale k čemu to je? Člověk by radši udělal práci, než vysedával na poradě, kde se stejně nic důležitého neprobírá. A ty úkoly pak zbydou na poslední chvíli.
Komunikace z vedení směrem k nám by mohla být lepší. Občas se věci dozvíme pozdě nebo jen okrajově, a přitom by stačilo říct to rovnou. Aspoň bychom věděli, na čem jsme.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Gastronomie a pohostinství
Jablůnka
Kolegové jsou ochotní pomoct, což je super. Plat odpovídá tomu, co člověk odvede, jsem spokojený.
Kdo nastoupí nový, na benefity si musí počkat, dokud neprojde zkušební dobou. Vypadá to, že výhody jsou až pro ty, co tu chvíli vydrží, a nový zaměstnanec nemá moc podpory.
Komunikace ze strany vedení by mohla být přehlednější a častější. Někdy se věci dozvídáme až pozdě, což vytváří zmatek a napětí. Stačilo by nám pravidelněji sdílet aktuální plány, abychom byli lépe informovaní.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Zdravotnictví, farmacie a sociální služby
Jablůnka
Kolegové jsou v pohodě, když něco potřebuju, tak mi hned poradí. Dobrá parta lidí, co si mezi sebou pomůže. Člověk má navíc možnost se občas něco přiučit na školení.
Když chceme něco zlepšit, odpovědi z vedení se dočkáme po dlouhé době. Tohle nekonečné čekání je dost únavné a vlastně to člověk pak i vzdá.
Konkrétní zadání a jasné instrukce by umožnily zaměstnancům pracovat bez nutnosti častého dohledávání informací.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze