Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o. - hodnocení

Povýšit profil firmy
Poskytují online srovnání a sjednání povinného ručení, havarijního a cestovního pojištění, včetně pojištění majetku a dalších produktů. Zajišťují také úrazové, životní a nemocenské pojištění.

Komentáře zaměstnanců

Řadit podle
5
Aktuální zaměstnanec
Obsluha a prodej
Praha
Super atmosféra. Rychlý kariérní růst.
Nic mě nenapadá.
Technologie, ale to asi v každé firmě.
Zveřejněno 08. 01. 2025
4.5
Bývalý zaměstnanec
Produktové a projektové řízení
Praha
Přes všechno toto zklamání však musím ocenit, že v rámci firmy stále zůstal jeden velmi pozitivní aspekt: lidský kolektiv. I přes všechny změny a těžkosti, které korporátní převzetí přineslo, zůstali ve firmě lidé, kteří se i nadále snaží dělat svou práci s péčí a lidskostí. Tento tým je stále plný ochotných a profesionálních lidí, kteří se snaží držet alespoň kousek původního ducha firmy. To je něco, co si zaslouží ocenění a co stále dává naději, že firma, pokud by se vrátila k původním hodnotám, by mohla znovu najít svou cestu.
Byla to firma, na kterou jsme se mohli spolehnout. Rychlá, flexibilní, se skvělým zákaznickým servisem a osobním přístupem. Vždyť právě to bylo to, co ji odlišovalo od ostatních. Bohužel, všechno to změnilo, když byla firma koupena velkou korporací. Od té chvíle se všechno začalo měnit k horšímu. Původní tým se rozpadl, komunikace ztížila a zaměření na zisk nahradilo zájem o spokojenost zákazníků. Procesy se staly zbytečně složité a pomalé. Co bývalo dříve otázkou několika minut, trvalo nyní týdny. Ačkoliv jsem firmu miloval pro její přístup a kvalitu, v rukou korporace ztratila svou původní hodnotu. Bylo to smutné vidět, jak se firma, která měla tak silnou reputaci, postupně vytratila ze scény, protože už neměla co nabídnout. Zákazníci, kteří ji kdysi věrně podporovali, byli nakonec jen čísly ve velkém systému. A to je něco, co se nedá koupit ani žádným marketingem. R.I.P. firma, kterou jsme znali a milovali.
Dnes už firma, jak ji známe, neexistuje. Pokud by měla šanci na záchranu, bylo by to pouze tehdy, kdyby se vrátila ke svým původním hodnotám – rychlé a efektivní komunikaci, osobnímu přístupu a skutečné péči o zákazníky. Jen tak by mohla opět získat zpět to, co ji dříve činilo výjimečnou. Kdyby se vrátila k těmto základním principům, mohla by znovu růst a prosperovat – ale bez toho to bude jen stín jejího bývalého já.
Zveřejněno 07. 01. 2025
4
Bývalý zaměstnanec
Management a vedení
Praha
Pokud člověk prokázal své schopnosti, odhodlání a dovednosti, měl otevřené dveře ke kariérnímu růstu. Oceňuji možnost naprosté samostatnosti a vysokou míru kompetencí, které mi byly svěřeny. Firma poskytovala prostor pro budování a osvojování pracovních zkušeností formou seberealizace a sebevzdělávání. Tento přístup mi umožnil nejen profesní rozvoj, ale také posílení sebevědomí v rozhodovacích procesech a řízení úkolů.
Extrémní stres a práce od nevidím do nevidím.
Komunikaci mezi odděleními, která často vázla a způsobovala zbytečné nejasnosti a zdržení. Lepší plánování a strukturovanost pracovních procesů by také výrazně přispěly k efektivitě práce. Dále by bylo vhodné zajistit, aby se od zaměstnanců na stejné úrovni očekávala stejná kvalita odváděné práce a byly nastaveny spravedlivé požadavky, což by posílilo týmovou spolupráci a snížilo případné frustrace.
Zveřejněno 07. 01. 2025
4.8
Bývalý zaměstnanec
Obchodní oddělení
Karlín, Praha
Zveřejněno 17. 12. 2024

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena