Od roku 2006 poskytují odborníci v telemarketingu a zákaznickém servisu na míru šitá řešení pro finance, pojišťovnictví, energetiku a mobilní operátory, s důrazem na dlouhodobá partnerství.
Styl vedení byl podle mé zkušenosti velmi autoritativní – časté kontrolování, zvyšování hlasu a nevyvážený přístup k jednotlivým členům týmu působil demotivačně. Měl/a jsem také dojem, že se s některými zaměstnanci zacházelo výhodněji a citlivé informace nebyly vždy drženy v důvěrném režimu, což narušovalo důvěru na pracovišti.
neměnit způsob odměňování každý měsíc, netolerovat neférovost
Přátelská atmosféra, vždycky se najde někdo, kdo vám se vším pomůže, super školení do začátku a v průběhu práce užitečné workshopy, které mě pomáhaly se rozvíjet, líbí se mi motivační odměňovací systém
Pozitivně mohu ohodnotit jen personální oddělení a školitele.
Slíbené finanční ohodnocení je opravdu hodně zkreslené. Školení probíhá 2 týdny, kdy odměnu za školení dostanete v plné výši až po odpracování 6 měsíců. Hodinová sazba je 125 Kč,což je v dnešní době směšné. Bonusy 4 až 6 tisíc dostanete ve zkušební lhůtě, poté Vám změní systém odměňování, většinu bonusů strhnou, takže na výplatě máte v dobrém měsíci 1200 v hrubém. Jednání vedení vůči zaměstnancům ani nekomentuji, mít vlastní názor je zakázáno. Víkendy, svátek a práce přesčas se počítá jako samozřejmost, pokud je více práce.
Proveon by měl zlepšit úplně všechno. Neshledal jsem jedinou pozitivní věc, kde bych mohl firmu pochválit.