Poskytují komplexní služby v oblasti kuchyní, včetně prodeje a montáže kuchyňských linek. Zaměřují se na návrhy kuchyní, drátěný program a nábytek. Specializují se na spotřebiče renomovaných značek.
Působení v Oresi mi dalo solidní praxi v oblasti interiérového designu a zákaznického servisu. Oceňuji, že firma investuje do softwaru i produktových novinek, takže máme jako prodejci z čeho čerpat. Pracovní dny bývají dlouhé a někdy je náročné skloubit termíny, protože zákazníci očekávají rychlé reakce, ale díky tomu jsem se naučil dobře plánovat a řešit situace pod tlakem. Jako zaměstnavatele bych Oresi doporučil lidem, kteří chtějí stabilitu a zároveň možnost profesně růst.
Obsáhlé počáteční zaškolení, pracovní prostředí na většině poboček dobré
Nízká fixní mzda 25.tis hrubého + provize z prodeje. Místo aby se fix po půl roce zvýšil, naopak ho sníží. I šikovný člověk který umí prodávat tak nemá jistý výdělek a motivaci. Malé benefity.
Přijímací pohovor formou videohovoru už je od covidu trochu out..
K práci v Oresi bych vyzdvihl především dobré zázemí a podporu. Firma je stabilní, má dlouholetou tradici a to je znát. V praxi to znamená, že se mohu soustředit na zákazníky, protože vím, že za mnou stojí silná značka.
Nesmyslné hodnocení možnosti prodeje v jihočeském kraji a Praze. Nástupní plat je větší než po zkušební době, údajně v zájmu motivace aby se prodejci více snažili.
Práce v Oresi mě baví, protože mám možnost každý den komunikovat se zákazníky a pomáhat jim vybírat ideální kuchyně. Tým je přátelský a podpora ze strany vedení je solidní. Oceňuji, že společnost investuje do kvalitních produktů.
Na druhou stranu, některé administrativní úkoly by mohly být zjednodušené a lepší organizace směn by zlepšila pracovní komfort.
Přátelské prostředí, snaha něco změnit, snaha vyjít vstříc zaměstnancům. Možnost přivýdělku nad rámec. Naslouchání, ale do určitě míry. Výplata vždy včas. Home office.
Zázemí má velké nedostatky, zima v kancelářích. Napříč vedením není domluva, oddělení zbroji mezi sebou. Pomluvy a přílišné zaujetí osobním životem zaměstnanců.
Více benefitů, lepší předávání informací, méně pomluv. Větší zaměření na modernizaci a zlepšování procesů. Mnoho zaměstnanců je zbytečných.