Největší online prodejce zájezdů v ČR. Aktualizují Last Minute a katalogové nabídky od více než 300 cestovních kanceláří za stejné ceny včetně slev. Odbavili přes milion klientů.
Na začátku se vše zdálo být dobré. Školení probíhala v pořádku, lektoři na nás byli milí, motivovali nás atd. Byla jsem na pozici Asistent prodeje- Sales Assistant (call centrum)
Pravda je, že už od začátku bylo cítit, že nás hodně tlačí do toho, abychom se co nejvíce snažili s prodejem a měli bonusy, ale s tím jsem tak nějak počítala, že to tak bude. Informací bylo opravdu mnoho, ale naučit se to dalo, horší to už bylo s praxí. Dali nám opravdu málo času si vše vyzkoušet a zažít. Školení trvalo měsíc a po 3 týdnech si mě vedoucí zavolala, že mi chce sdělit zpětnou vazbu, která bohužel byla negativní. Byla jsem z toho velice nepříjemně překvapená, protože jsem to vůbec nečekala. Sdělila mi, že uvidíme, jak udělám na konci školení závěrečnou písemnou zkoušku, ale že moc spokojená není, že ty hovory nejsou stoprocentní a tady bych chtěla dodat, že se nejednalo jen o 1 typ hovorů, ale bylo jich více a to jak odchozí, tak i příchozí s různými požadavky od klientů a ještě se člově