NEW YORKER CZ, s.r.o. - hodnocení

Povýšit profil firmy
Dynamická módní společnost s globálním dosahem provozuje přes 1000 obchodů ve více než 40 zemích. Nabízí stylové dámské, pánské a dětské oděvy, módní doplňky a bižuterii.

Komentáře zaměstnanců

Řadit podle
1.4
Bývalý zaměstnanec
Jiné
Ostrava
Přístup k brigádníkům
Zveřejněno 12. 09. 2025
2.5
Aktuální zaměstnanec
Obchodní oddělení
Znojmo
Zveřejněno 11. 09. 2025
2.5
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Ústí nad Labem
Příjemné moderní prostředí, super kolektiv, slevy.
Nedostatek lidí věčný koloběh lidí, vedení s tím nic nedělá, požadován nadlidský výkon,
Komunikaci, a stát za zaměstnanci.
Zveřejněno 21. 01. 2025
4.6
Bývalý zaměstnanec
Obsluha a prodej
Ústí nad Labem
Ve firmě jsem vždycky hodnotila přátelský kolektiv který si každá pobočka tvoří sama a myslím si že se ho snaží vždycky co nejvíce přizpůsobit aby seděl všem když se tam prostě nikdo nehodí nebo mu to tam nevyhovuje tak v té práci nevydrží což si myslím že je také každého věc a že je to tak dobře zařízené. Prostory jsou vedoucími vždy hezky předělávali aby pokud je to možné byl ve věcech co největší pořádek a obchod přes to je i často plný vypadal přehledně. Moc ráda jsem zde pracovala přesto, že některé dny jako jsou svátky nebo prázdniny nebo víkendy po výplatě jsou vždycky trošku náročnější ale dá se s tím něco dělat.
Občas se stává že účetní nestíhá a výplata přijde třeba o čtyři dny později než je zvykem což je docela velký rozdíl v tom kdyby výplata měla chodit nebo alespoň podle toho co slibují. Když nestíhá měla bys možnost při nabírání zaměstnanců upozornit že k tomu může dojít a ne že výplata chodí sedmého a pak najednou kvůli svátkům přijde třeba až po víkendu jedenáctého, a o to podezřelejší bylo, že jedné půlce pobočky výplata přišla včas a druhé až po víkendu.
Nevím jestli je možné na tomto něco změnit protože je vedení firmy v Německu, ale myslím si že kdyby se nevozilo tolik věcí tak šílené množství že to pak na pobočce vypadá jako v secondhandu, mohli by prodejny vypadat daleko lépe, a myslím si že i zaměstnanci by byly klidnější když by potom měli míň práce a to v ohledu že každý den se musí uklidit celá prodejna a to jenom v průběhu tří hodin, kdy právě třeba o Vánocích nebo Velikonocích chodí obrovské množství zboží které se pak nestíhá na pobočce uklidit a do toho obrovské množství zákazníků kteří rádi dělají nepořádek a myslí si že to je tak úplně v pořádku. Navíc si myslím že by pomohlo kdyby na každé kabince bylo napsáno své zboží které jste si vyzkoušeli vraťte na původní místo, protože když jsi doma dáte vybrat pračku tak to za vás taky nikdo nevyjde, nebo špinavé nádobí se po sobě taky samo neumyje, myslím že by pak lidé spíš pochopili že je tato práce občas dost náročná když si to právě neumí představit.
Zveřejněno 17. 01. 2025

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena