Furt nám říkají, jak na tom firma je a co plánujou do budoucna. Docela to oceňuju, protože aspoň vím, do čeho jdeme a co čekat.
Zadání úkolů? To je tu věčný problém. Polovina věcí nedotažená, člověk se pořád musí na něco ptát a dohledávat si, co vlastně má dělat. Spousta zbytečný práce navíc.
Když se maká a udělá se práce navíc, ocenění nebo pochvala by dokázaly hodně zvednout náladu a motivaci. Často máme pocit, že si toho nikdo ani nevšimne.
Zveřejněno
05. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Gastronomie a pohostinství
Dynín
Je fajn, že nám říkají, jak na tom firma je a co plánujou do budoucna. Člověk aspoň ví, co může čekat a kam to všechno směřuje.
Zadané úkoly? Často jen hrubý nástřel, co máme dělat, bez pořádných detailů. Je v tom pak chaos, každý se ptá, zdržuje to práci, a nakonec to všechno visí na jednom nebo dvou lidech.
Když se při náročných úkolech zajistí dostatečné zdroje a podpora, zaměstnanci mohou práci dokončit rychleji a efektivněji.
Zveřejněno
05. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Marketing, reklama, média a PR
Dynín
Je fajn, že se tu lidi moc nestřídají. Většina kolegů je tu dlouho, a to nám všem usnadňuje práci. Díky tomu se můžeme navzájem líp poznat a víc si pomáhat.
Vybavení je tu vážně zastaralé, už by to chtělo změnu. Každý den se člověk potýká se stejným problémem – pomalý počítač, staré programy, místo aby se mohl soustředit na práci.
Komunikace z vedení směrem k nám by mohla být lepší. Občas se věci dozvíme pozdě nebo jen okrajově, a přitom by stačilo říct to rovnou. Aspoň bychom věděli, na čem jsme.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze