EDYS Service s.r.o. - hodnocení

Povýšit profil firmy
Poskytují komplexní servisní služby v oblasti údržby a oprav technických zařízení. Zaměřují se na spolehlivost a efektivitu, aby zajistili optimální provoz pro své klienty.

Zatím tu nejsou žádné recenze.
Buďte první, kdo napíše, jak se pracuje u této firmy.

Takto může vypadat vaše recenze

Ukázková recenze
3
Současný zaměstnanec
Elektrotechnika a telekomunikace
Jihlava
V naší firmě je super kolektiv, kde si všichni pomáháme. Když někdo potřebuje radu, vždycky se najde někdo ochotný pomoct. Je to přátelské prostředí, kde se člověk cítí dobře. Díky tomu mě práce baví víc.
Technika, co tu máme, je úplně zastaralá, pořád se něco seká a zdržuje. Do toho schůzka za schůzkou, kde se řeší nic, místo aby se makalo. Kdyby bylo vybavení normální, všechno by šlo rychleji.
Bylo by fajn, kdybychom měli možnost říct si o delší pauzu na oběd nebo aspoň něco flexibilního, když máme fakt náročnej den. Když jedeme jak na páse, člověk se ani pořádně nezastaví a pak už mu to ani nemyslí.
Zveřejněno 03. 08. 2025

Takto může vypadat vaše recenze

Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Potravinářství a krmivářství
Jihlava
V našem týmu panuje opravdu dobrá atmosféra. Kolegové si vzájemně pomáhají a radí si navzájem, takže se člověk necítí izolovaně ani pod tlakem. Je tu pocit soudržnosti, který práci hodně usnadňuje. Není problém najít někoho, kdo poradí nebo vypomůže, když je potřeba. Díky tomu se do práce chodí o dost příjemněji.
Trošku tu vládne byrokracie. O všechno žádáš přes žádanky. Místo abychom se soustředili na práci, řešíme papíry, co nikdo nepotřebuje.
Bylo by přínosné, kdyby byl systém zaškolení a odměňování přehlednější a jednodušší na pochopení, zejména pro nové zaměstnance. Jasnější informace na začátku by pomohly v rychlejším zorientování.
Zveřejněno 03. 08. 2025

Takto může vypadat vaše recenze

Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Těžba, hutnictví a slévárenství
Jihlava
V kolektivu to tu šlape, nikdo nedělá problémy, všichni si pomůžou. Navíc firma nabízí nějaká školení, když chce člověk něco navíc.
Trvá to dlouho, než se něco zlepší, třeba i jen drobnost. Když potřebujeme něco vylepšit nebo změnit, reakce je dost pomalá.
Častější příležitosti k diskusím napříč týmy by podpořily lepší spolupráci. Možnost získat zpětnou vazbu od jiných týmů může přispět k lepšímu řešení úkolů.
Zveřejněno 03. 08. 2025

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena