Specializují se na zákaznické služby, včetně aktivního a pasivního telemarketingu. Nabízejí poradenství pro optimalizaci call center a školení pro efektivní komunikaci a obchodní vztahy.
Firma mi pomohla rozvinout i jiné dovednosti než jen ty, co používám denně. Když třeba školím nováčky, posouvá mě to dál a učím se nové věci. Jsem rád, že tu je možnost růstu.
Spousta papírování a administrativy, než se člověk vůbec dostane k tomu, co má dělat. Některé procesy tu vážně berou chuť do práce. Papír za papírem, zatímco by se mohlo rovnou pracovat.
Komunikace ze strany vedení by mohla být přehlednější a častější. Někdy se věci dozvídáme až pozdě, což vytváří zmatek a napětí. Stačilo by nám pravidelněji sdílet aktuální plány, abychom byli lépe informovaní.
Zveřejněno
24. 05. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
České Budějovice
Firma mi pomohla rozvinout se i v jiných oblastech, než jen ve věcech, co dělám každej den. Pořádám třeba školení pro nový kolegy a hodně mě to posunulo.
Staré programy a vybavení, to je tu běžný. Člověk se s tím musí trápit, protože vedení to očividně netrápí. Práce pak trvá déle a přitom by to šlo s novějším vybavením snadno.
Konkrétní zadání a jasné instrukce by umožnily zaměstnancům pracovat bez nutnosti častého dohledávání informací.
Zveřejněno
24. 05. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Obchod, nákup a prodej zboží
České Budějovice
Firma nabízí různé možnosti vzdělávání a rozvoje, když má člověk zájem. Lidi v týmu jsou fajn, takže spolupráce není problém.
Starý počítače, zastaralý programy, všechno to zdržuje. Člověk by si přál, aby mu něco fungovalo normálně. A když přijde s nápadem, jak něco vylepšit, nikdo se o to nezajímá.
Modernizace techniky, zejména počítačů a programů, by přinesla plynulejší pracovní postupy a eliminovala neustálé zdržování.