Firma investuje do rozvoje zaměstnanců, což hodnotím hodně kladně. Mám možnost účastnit se různých školení a kurzů, které mi pomáhají se zlepšovat. Cítím, že se můžu posunout dál, když ukážu zájem, a to mě motivuje. Vím, že tady mám prostor pro růst a zlepšování.
Vedoucí o nás většinou zájem moc nemají, o zpětné vazbě ani nemluvě. Když něco děláte dobře, nevšimnou si, ale když se něco pokazí, hned máte plno připomínek. Do toho pořád běhání po schůzkách, kde se nic nevyřeší. Nakonec se tam člověk dozví spoustu nejasností a pak v tom má jasno ještě míň než před schůzkou.
Když je nějaká akce, lidi se víc poznají a líp se jim pak spolu dělá. Chtělo by to občas nějakou společnou akci na stmelování.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Ostatní
České Budějovice
Firma mi pomáhá zlepšovat se i v dalších oblastech, ne jen v tom, co dělám denně. Když mám možnost účastnit se nějakého workshopu nebo školení, tak mě to posouvá a motivuje. Jsem rád, že se tady pořád něco děje, co mi pomáhá růst i jako člověk.
Vedoucí občas zapomínají uznat, když se něco povede. Člověk by ocenil aspoň nějaký drobný uznání, když se na něčem maká. Nejde o velký gesta, ale občas to vypadá, jako by se náš výkon bral jako samozřejmost, což není moc motivační.
Když jsou zdroje na řešení problémů nedostatečné, trvá to déle, než by muselo. Více zdrojů by pomohlo překonávat překážky rychleji a s menším stresem. Každý by tak mohl být efektivnější a soustředěnější na svou práci.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Gastronomie a pohostinství
České Budějovice
Firma mi pomohla rozvinout i jiné dovednosti než jen ty, co používám denně. Když třeba školím nováčky, posouvá mě to dál a učím se nové věci. Jsem rád, že tu je možnost růstu.
Vedoucí si málokdy všimnou, když se někdo snaží, ale na schůzkách to člověk stejně vyslechne, když se něco nevede podle jejich představ. Zadání bývá často takové všelijaké, takže nikdo pořádně neví, co má dělat, ale odpovědí se člověk moc nedočká. Ztrácíme tím dost času a je v tom zbytečný chaos.
Když k nám přijde někdo nový, chvíli se plácá, protože není úplně jasné, co vše má k dispozici nebo jak co funguje. Bylo by lepší, kdyby měli jednodušší a rychlejší nástup, aby se necítili ztracení.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze