Poskytují špičkový úklidový servis pro domácnosti i firmy, přičemž kladou důraz na preciznost a spolehlivost. Jejich prioritou je vytvořit čisté a příjemné prostředí pro každého zákazníka.
Majitel je arogantní a sprostý k zaměstnancům. Nikdy sním nesmíte nic řešit, jelikož on se nebude bavit se svím zaměstnancem. A pokud nebudete donášet na své kolegy jste pro něj postradatelní. Jelikož je to firma založena na práci pouze lidí v inalidnich duchidecj a pobírání státní podpory na pracovní místo, může si majitel s pracovníky dělat co se mu zachce. Pracovní trh pro tuto skupinu ludí je bohužel velice omezen.
Přístup k nemocným pracovníkům a nějakou tu empatii
Je tady možnost se zlepšit. Když projevíš zájem, firma tě klidně pošle na kurz nebo školení. Konečně mám pocit, že nejsem jen kolečko v mašině, ale můžu se posouvat dál. Je fajn vědět, že tady člověk může růst.
Každou chvíli nějaká schůzka, ale k čemu to je? Člověk by radši udělal práci, než vysedával na poradě, kde se stejně nic důležitého neprobírá. A ty úkoly pak zbydou na poslední chvíli.
Jasné termíny a priority, které se nemění na poslední chvíli, by pomohly lépe zvládat úkoly a udržet pracovní tempo přehledné a zvládnutelné.
Zveřejněno
22. 07. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Potravinářství a krmivářství
Praha 4
Je tu dobrá parta lidí, každý se snaží pomoct. Práce je navíc spravedlivě ohodnocená, takže s výplatou jsem spokojený.
Kdo nastoupí nový, na benefity si musí počkat, dokud neprojde zkušební dobou. Vypadá to, že výhody jsou až pro ty, co tu chvíli vydrží, a nový zaměstnanec nemá moc podpory.
Jasně vymezené úkoly a dostatek času na jejich plnění by usnadnily efektivnější práci. Práce ve spěchu a pod tlakem zvyšuje stres a snižuje kvalitu.
Zveřejněno
22. 07. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Praha 4
Jinde jsem zažil, že se kolegové měnili neustále, ale tady to tak není. Máme stabilní kolektiv, což práci dost zjednodušuje. Člověk pak nemusí neustále přizpůsobovat styl práce někomu novému.
Když chceme něco zlepšit, odpovědi z vedení se dočkáme po dlouhé době. Tohle nekonečné čekání je dost únavné a vlastně to člověk pak i vzdá.
Jednodušší a přístupnější systém podávání návrhů na zlepšení by mohl povzbudit více zaměstnanců ke sdílení svých nápadů.