Tato dynamická společnost se zaměřuje na výrobu a prodej tradičních českých trdelníků, které jsou pečeny na otevřeném ohni a nabízejí jedinečný chuťový zážitek pro každého zákazníka.
Pozdní výplaty a lhaní, podvodné jednání (vydírání), nedostatečné školení, špatné zázemí, náročné obsluhování ve stánku bez přímého zavedení vodovodu a ve velké zimě. Málo zaměstnanců = moc práce+ buzerace ze strany vedení. Pozorování přes kameru. Abyste mohli na záchod, musíte zavřít celý stánek a to je opravdu náročné.
Manažerka stánku by mohla více věřit obsluze stánku, nesledovat nonstop přes kameru ať může obsluha (baristka) používat svůj vlastní rozum. Je to opravdu ponižující.
Káva nebo trdelník zdarma každou směnu, flexibilita plánování směn
Přístup vedení katastrofa.
Práce za minimálku + bonusy, na které se nedalo v malém stánku dosáhnout.
Výplaty chodili pozdě nebo chodilo míň peněz. Po každé se vymluvili na manka. Nevím no, ale jestli každý na stánku měl každý měsíc manko nad 500 korun, tak by s tím asi chtělo něco udělat.
Extrémní plýtvání trdelníkama - museli jsme mít u každé posypky napečený jeden malý a jeden velký a každé dvě hodiny to měnit (každý večer se vyhazovalo 30+ trdelníků)
Vedení jen buzerovalo a koukalo na vás přes kamery.
Zaškolení nových zaměstnanců dělali většinou ostatní zaměstnanci a že mají někoho školit zjistili až když ten nový člověk přišel.
Přeškolování bylo každé úterý online s protivným pánem, který pravděpodobně nikdy na stánku nestál. Když někdo říkal své poznatky z prodeje, tak je zesměšňoval.
Měla by se lépe chovat k zaměstnancům, aby tam chodili rádi. Šťastný zaměstnanec, šťastný zákazník. Klesla kvalita produktů, protože se se zaměstnanci chovají jak ke kusu hadru.