Když potřebuju něco k práci, většinou to mám hned k dispozici. Nemusím čekat měsíce na vybavení, což mi usnadňuje práci a oceňuju to.
Reakce na žádosti o zlepšení pracovních podmínek jsou často pomalé. Když potřebuji lepší nástroje nebo pracovní prostor, trvá to dlouho, než se něco změní. Cítím, že by firma mohla reagovat rychleji a efektivněji.
Jednodušší a přístupnější systém podávání návrhů na zlepšení by mohl povzbudit více zaměstnanců ke sdílení svých nápadů.
Zveřejněno
05. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Informační systémy a technologie
Lázně Toušeň
Kolegové jsou ochotní pomoct, což je super. Plat odpovídá tomu, co člověk odvede, jsem spokojený.
Rozdělení práce je tu na levačku. Někdo se tu fakt nezastaví a jiný se skoro nudí. Vedoucí na to nekoukají, hlavně že se to nějak udělá. Nikoho nezajímá, že by to šlo líp, kdyby se to rozvrhlo jinak.
Jednodušší a rychlejší schvalovací procesy by ušetřily čas a energii. Některé kroky se jeví zbytečně složité a zdržují práci.
Zveřejněno
05. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Lázně Toušeň
Kolegové jsou v pohodě, když něco potřebuju, tak mi hned poradí. Dobrá parta lidí, co si mezi sebou pomůže. Člověk má navíc možnost se občas něco přiučit na školení.
Schůzek je tu až moc a málokdy něco vyřeší. Zadání úkolů bývá často vágní a člověk jen přemýšlí, co se vlastně má dělat. Vedoucí o tom mají dost nejasné představy, takže se pak vše odkládá na poslední chvíli. Výsledkem je, že místo klidné práce je tu věčný stres a nic pořádně dotaženého do konce.
Každá maličkost znamená papírování a schvalování. Kdybychom to mohli vyřídit rychleji nebo jednodušeji, ušetřilo by to čas na samotnou práci.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze