Nemusím čekat měsíce, než mi dají potřebný vybavení. Co potřebuju, to mám. Vážím si toho, protože to není všude samozřejmost.
Když chceme něco zlepšit, odpovědi z vedení se dočkáme po dlouhé době. Tohle nekonečné čekání je dost únavné a vlastně to člověk pak i vzdá.
Umožnit zaměstnancům více příležitostí podílet se na zajímavých projektech by zvyšovalo jejich pocit naplnění a přínosu.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Administrativa, zákaznický servis
Břeclav
Není tu moc velký pohyb lidí, což vytváří příjemné prostředí. Všichni se navzájem dobře známe a není tu pořád někdo nový, což práci hodně zpříjemňuje.
Když máte nápad, jak něco zlepšit, většinou se na to ani nepodívají. Vedení se o to moc nezajímá, i když by to práci dost zjednodušilo. Nakonec si každý radši dělá to svoje a jede si po svým.
Vedení by mělo častěji komunikovat se zaměstnanci o plánovaných změnách a rozhodnutích. Někdy máme pocit, že nám chybí informace, což způsobuje zbytečný stres. Kdybychom byli lépe informováni, mohli bychom se lépe připravit na to, co nás čeká.
Zveřejněno
03. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Elektrotechnika a telekomunikace
Břeclav
Neřeší se tu, kdo má jaký titul nebo odkud je, lidi jsou tu posuzovaný podle toho, co umí a jak pracujou.
Když nám něco zadají, tak to není nikdy pořádně vysvětlené. Pořád se na něco ptáme a dohledáváme. Trvá to dlouho a akorát to brzdí práci.
Vedení by mohlo častěji komunikovat se zaměstnanci a zároveň poskytovat více zpětné vazby. Občas nevíme, co se ve firmě děje, a když odvedeme dobrou práci, málokdy se to ocení. Kdybychom byli lépe informováni a dostávali více uznání, pracovalo by se nám lépe a s větším nadšením.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze