Specializují se na internetový prodej kontaktních čoček, brýlí a příslušenství. Nabízejí široký výběr značkových čoček a personalizované dioptrické brýle. Sortiment doplňují tisíce slunečních brýlí.
Oceňuju, že nám vedení pravidelně dává vědět, jak na tom firma je. Občas nás informují o nějakých plánech nebo změnách, takže nemám pocit, že bych byl jen další anonymní zaměstnanec. Líbí se mi, že tu mám přehled o tom, co se děje, a kam firma směřuje.
Tady je to samá schůzka. Člověk sedí hodiny na poradách, kde se často nic důležitého nevyřeší. Radši bych měl víc času na samotnou práci.
Jednodušší a rychlejší schvalovací procesy by ušetřily čas a energii. Některé kroky se jeví zbytečně složité a zdržují práci.
Zveřejněno
10. 07. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Management
Praha 9
Odměna tady je férová a vím, že co tu vydělám, je za tu práci odpovídající. Finanční ohodnocení je stabilní a včas, což mi dává jistotu, že se na něj mohu spolehnout. Zaměstnavatel si váží naší práce a dokáže nás odměnit tak, že máme pocit, že si toho opravdu cení. A to je pro mě hodně důležité.
Tady je všechno na poslední chvíli – úkoly zadávají skoro včera a hned se to má stihnout. K tomu zadání polovičaté, takže člověk pořádně neví, co má dělat. Vedoucí to nijak neusnadní, žádná pořádná odpověď, a tak v tom člověk plave sám.
Každá maličkost znamená papírování a schvalování. Kdybychom to mohli vyřídit rychleji nebo jednodušeji, ušetřilo by to čas na samotnou práci.
Zveřejněno
10. 07. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Těžba, hutnictví a slévárenství
Praha 9
Odměny tu chodí včas a jsou přiměřené náročnosti práce. Člověk se nemusí bát, že by došlo ke zpoždění nebo by mu něco na výplatě chybělo. Samozřejmě bych ocenil trochu vyšší mzdu, ale to už je klasika. Nicméně v porovnání s jinými místy je to určitě slušné.
Tady se schůzky pořád množí a nikam nevedou. Do toho dostáváme úkoly, které nám přistanou skoro na poslední chvíli, a pak je to jeden velký stres. Pokaždé se řeší věci až v časové tísni, ale když potřebujete pomoct, není skoro kam se obrátit. Po čase už člověk jenom doufá, že se to nějak zvládne.
Kdyby firma nabízela pravidelné zpětné vazby, zaměstnanci by měli lepší přehled o svém vývoji a věděli by, na čem mají zapracovat.