Jedině kolektiv. Jsou tam fajn lidi, se kterými se rádi vídáme i mimo práci.
Různé nesmyslné pokyny od majitele. Majitel ani vedení obchodu si neváží svých zaměstnanců. V zimě zaměstnanci mrznou a v létě se v obchodě zase nedá dýchat a to jen proto, že majitel šetří všude, kde se dá. Takže topení nebo naopak klimatizace nepřipadají v úvahu. Je tam vyvíjen obrovský tlak a tím akorát vzniká velmi stresové prostředí. Za dovolenou člověk přijde o více jak polovinu prémií. Jeden člověk tam dělá za 3 a pak když někdo onemocní i z vážných důvodů, tak je pomalu celý obchod na spadnutí a vedení je na toho dotyčného ještě naštvané.
Více benefitů. Je tu sice dovolená navíc, ale až za odpracovaná léta. Lepší školení všech zaměstnanců a to i včetně vedení. Celkově zvýšit počet zaměstnanců, aby nebyli všichni v neustálém stresu. Zavést sickdays.
Jediné co je pozitivní, že je tam převážně dost zaměstnanců, kteří drží spolu. Scházíme se i mimo práci.
Nesamostatnost pracovníků a vedení, jsou samozřejmě nějaké výjimky. Je tam velmi stresové prostředí. Pokud někdo něco udělá navíc, má slíbenou odměnu, kterou vlastně ani nedostane, mně se to stalo několikrát. Když má někdo dovolenou, přijde o víc jak 50 % prémií. Neinformovanost, že je něco nového, člověk na to musí přijít sám. Firemní večírek si musíme sami zorganizovat a zaplatit.
Mít více benefitů. Dovolená navíc je, ale až za odpracovaná léta. Více informovat zaměstnance o chystaných změnách. Vyplácet prémie dle odpracovaných dní. Lepší přístup vedení k zaměstnancům. Příspěvek na firemní večírek.