Společnost nabízí rozvoz potravin v Praze, Brně a okolí. Snadným zadáním adresy zákazníci zjistí dostupnost a ceny doručení. Problémy s adresou řeší zákaznická podpora.
Musím Rohlíku (=Velké Pecce) poděkovat za podporu částečných úvazků. Celkově oceňuji přístup vedení a atmosféru ve firmě. I když jsem o něco starší než většina kolegů, tak Rohlík je moje srdcovka
Nic mně nenapadá. Velká Pecka je za mně férový zaměstnavatel
Pravděpodobně bych hodnotit neměl, kurýrní služby jsou na živnost, ale přístup ke kurýrům je podobný (jen trochu horší) s přístupem k zaměstnancům, alias zaplaceno za práci vždy v termínu 12.-15. protože na základě kurýrem vystavené faktury a její splatnosti to tam nefunguje:). Pozitivně hodnotím asi jenom flexibilitu pracovní doby, a pokud kurýr bydlí v blízkosti skladu tak i slušný výdělek.
Práce na úkor horší životosprávy, na oběd se dá najít čas málokdy, přepínání se z role řidič/doručovatel do pater definice zdravého pohybu není. Povýšený přístup ze strany jiných zaměstnanců rohlíku je taky celkem častý (od techniků přes expedici, vedoucí skladu atp.). Udělování pokut za pár smítek po třeba 14ti hodinové směně ve výši kolem tisícovky a řada dalších typů interního pokutování. Parkoviště u skladu je placené, kasírovat lidi, na kterých jim celý rozvoz stojí mi přijde zvláštní.
Mohla by přestat lhát v náborových reklamách na sociálních sítích, nepřistupovat ke kurýrům individuálně alias – Franto, ty seš super, jsme rádi že s námi ve všem souhlasíš a nemáš k nám žádnou kritiku jako ostatní, za to se ti odvděčíme nějakou příležitostí. ... Dále by mohli ve vedení začít počítat a třeba i přehodnotit způsob, jakým "zaměstnávají" kurýry (jezdíš, jezdi, jsi nespokojený tak běž, však pro nás chce jezdit spousta lidí), jestli je sklad ze kterého se jezdí klidně přes 100 km s nákupem k zákazníkovi ideální, atd., takhle mít dlouhé fungování nebudou.
Děláme na různých projektech, není to pořád to samé. Firma má taky dost jasno v tom, co chce, takže jsme o všem informovaní.
Počítače a programy, které tu máme, jsou vážně zastaralé. Hodně to brzdí a člověk se s tím musí zbytečně trápit, místo aby se pracovalo rychle.
Když se při náročných úkolech zajistí dostatečné zdroje a podpora, zaměstnanci mohou práci dokončit rychleji a efektivněji.
Zveřejněno
09. 05. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Polygrafie, tisk, grafika a vydavatelství
Praha 8
Dobrá atmosféra mezi kolegy, každý je ochotný poradit. Navíc tu firma dává možnost dalšího vzdělávání, což je fajn.
Pořád používáme staré programy a počítače, které jsou dost pomalé. Člověk se s tím zbytečně zdržuje a dost to otravuje.
Komunikace z vedení směrem k nám by mohla být lepší. Občas se věci dozvíme pozdě nebo jen okrajově, a přitom by stačilo říct to rovnou. Aspoň bychom věděli, na čem jsme.
Zveřejněno
09. 05. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Polygrafie, tisk, grafika a vydavatelství
Praha 8
Dobrá spolupráce v týmu je to, co mě tady opravdu drží. Když mám nějaký problém nebo potřebuji s něčím pomoct, nikdy se nestane, že bych se na někoho obrátil a nedostal odpověď. Kolegové jsou féroví a je na nich vidět, že se taky zajímají o to, jak se nám pracuje. Je to opravdu jako taková malá pracovní rodina, kde se cítím bezpečně a kde mi ostatní kryjí záda.
Pořád používáme staré technologie, které všechno zpomalují. Člověk se snaží, aby práce odsýpala, ale technika to často brzdí.
Komunikace ze strany vedení by mohla být přehlednější a častější. Někdy se věci dozvídáme až pozdě, což vytváří zmatek a napětí. Stačilo by nám pravidelněji sdílet aktuální plány, abychom byli lépe informovaní.