Společnost nabízí rozvoz potravin v Praze, Brně a okolí. Snadným zadáním adresy zákazníci zjistí dostupnost a ceny doručení. Problémy s adresou řeší zákaznická podpora.
Výborní vedoucí směny, skvělá koordinátorka, je to sice náročná brigáda, ale není to nic co by se nedalo zvládnout, mzda dochází na účet většinou včas.
Ocenil bych lepší časovou možnost směn kvůli škole, jinak na prázdniny a víkendy je začátek a konec směny super.
Musím Rohlíku (=Velké Pecce) poděkovat za podporu částečných úvazků. Celkově oceňuji přístup vedení a atmosféru ve firmě. I když jsem o něco starší než většina kolegů, tak Rohlík je moje srdcovka
Nic mně nenapadá. Velká Pecka je za mně férový zaměstnavatel
Pravděpodobně bych hodnotit neměl, kurýrní služby jsou na živnost, ale přístup ke kurýrům je podobný (jen trochu horší) s přístupem k zaměstnancům, alias zaplaceno za práci vždy v termínu 12.-15. protože na základě kurýrem vystavené faktury a její splatnosti to tam nefunguje:). Pozitivně hodnotím asi jenom flexibilitu pracovní doby, a pokud kurýr bydlí v blízkosti skladu tak i slušný výdělek.
Práce na úkor horší životosprávy, na oběd se dá najít čas málokdy, přepínání se z role řidič/doručovatel do pater definice zdravého pohybu není. Povýšený přístup ze strany jiných zaměstnanců rohlíku je taky celkem častý (od techniků přes expedici, vedoucí skladu atp.). Udělování pokut za pár smítek po třeba 14ti hodinové směně ve výši kolem tisícovky a řada dalších typů interního pokutování. Parkoviště u skladu je placené, kasírovat lidi, na kterých jim celý rozvoz stojí mi přijde zvláštní.
Mohla by přestat lhát v náborových reklamách na sociálních sítích, nepřistupovat ke kurýrům individuálně alias – Franto, ty seš super, jsme rádi že s námi ve všem souhlasíš a nemáš k nám žádnou kritiku jako ostatní, za to se ti odvděčíme nějakou příležitostí. ... Dále by mohli ve vedení začít počítat a třeba i přehodnotit způsob, jakým "zaměstnávají" kurýry (jezdíš, jezdi, jsi nespokojený tak běž, však pro nás chce jezdit spousta lidí), jestli je sklad ze kterého se jezdí klidně přes 100 km s nákupem k zákazníkovi ideální, atd., takhle mít dlouhé fungování nebudou.