Není tu moc velký pohyb lidí, což vytváří příjemné prostředí. Všichni se navzájem dobře známe a není tu pořád někdo nový, což práci hodně zpříjemňuje.
Kdo nastoupí nový, na benefity si musí počkat, dokud neprojde zkušební dobou. Vypadá to, že výhody jsou až pro ty, co tu chvíli vydrží, a nový zaměstnanec nemá moc podpory.
Kdyby firma nabízela pravidelné zpětné vazby, zaměstnanci by měli lepší přehled o svém vývoji a věděli by, na čem mají zapracovat.
Zveřejněno
27. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Administrativa, zákaznický servis
Červený Kostelec
Neřeší se tu, kdo má jaký titul nebo odkud je, lidi jsou tu posuzovaný podle toho, co umí a jak pracujou.
Když chceme něco zlepšit, odpovědi z vedení se dočkáme po dlouhé době. Tohle nekonečné čekání je dost únavné a vlastně to člověk pak i vzdá.
Kdyby firma pravidelně sdílela aktuální informace o svých cílech a plánech, zaměstnanci by měli větší přehled a cítili se jako součást širšího plánu.
Zveřejněno
27. 08. 2025
Takto může vypadat vaše recenze
Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Administrativa, zákaznický servis
Červený Kostelec
Oceňuju přístup vedení k profesnímu rozvoji zaměstnanců. Mám tady možnost se neustále vzdělávat díky různým kurzům a workshopům. Také je super, že máme dostupné pracovní vybavení, které nám práci opravdu usnadňuje. Díky týmové soudržnosti se tu člověk cítí jako součást něčeho většího, což podporuje i transparentní komunikace ohledně cílů a strategie firmy. Jsem rád, že jsem součástí tohoto týmu.
Když máte nápad, jak něco zlepšit, většinou se na to ani nepodívají. Vedení se o to moc nezajímá, i když by to práci dost zjednodušilo. Nakonec si každý radši dělá to svoje a jede si po svým.
Když by vedoucí častěji pochválili nebo řekli, že je to dobře odvedená práce, člověka by to potěšilo a měl by větší chuť dělat naplno.
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze
Takto může vypadat vaše recenze