Tato společnost, lídr na trhu supermarketů, nabízí široký sortiment potravin a drogistického zboží. Od roku 1990 působí v ČR a zajišťuje výhodné nákupy včetně bio produktů.
Kolegové na prodejně byli většinou fajn a drželi jsme spolu, když šlo do tuhého.
Práce je různorodá - pokud nemáte rádi stereotyp, může vám to vyhovovat.
Stravenky a slevy na vybrané zboží jako malý benefit.
Podstav a přetížení. Pořád chybí lidi, a ti co zůstanou, dělají práci za dva. Fronty u pokladen, doplňování, úklid - všechno najednou.
Stres a tlak na výkon. Přesčasy byly na denním pořádku, často bez pořádného poděkování.
Nedostatečné zaškolení. Noví zaměstnanci jsou často hozeni do provozu bez dostatečné přípravy, což zvyšuje chybovost a stres.
Komunikace s vedením. Vedoucí ne vždy naslouchají problémům, a když se něco pokazí, odpovědnost často padá na řadové zaměstnance.
Nízké mzdy vzhledem k náročnosti. Když si spočítáte, co všechno máte zvládat, a kolik za to dostanete, motivace rychle klesá.
Zajistit dostatečný počet lidí na směně, hlavně v exponovaných časech, investovat do kvalitního zaškolení nováčků, zlepšit komunikaci mezi vedením a personálem, naslouchat připomínkám a být férovější v přístupu a zvážit férovější odměňování, které bude odpovídat náročnosti práce.
Včasná a slušná výplata, dobré benefity, stravenky už ve výplatě.
Dobrý kolektiv, různorodá práce (fakt neděláte jen jednu věc)
Chaos ve směnovosti. Nepevná pracovní doba, slabá komunikace s vedením, malá motivace, školení nepravidelné, růst kariéry obtížný.
Každému nejenom tomuto řetězci, by mělo více záležet na lidech, kteří se snaží dělat maximum pro klientelu, čili na zaměstnancích. Pravidlo náš zákazník náš pán by měli být zrušeno, protože o tom to fakt není a čím dál víc se to zhoršuje. Člověk si připadá jako v jiném století, protože se díky rozmazlenosti obchodních řetězců, k vám zákazníci mohou chovat jak uznají za vhodné i když jste milý, slušný a přívětivý zaměstnanec, v podstatě jako vládci k otrokům.
Billa je ale pro mě jediný zaměstnavatel, ke kterému bych se asi přes všechny nedostatky vrátila. Je to takový průměr mezi Albertem a Lidlem.
Špatná propracovanost systému, nevhodně nastavená pracovní doba, otřesný kolektiv, přístup podřízených k práci. Docházka a evidence byly často nepřesné nebo nedodržované. Osobní údaje zaměstnanců byly přístupné i ostatním kolegům, což podle mě není v pořádku. Plánování směn bylo chaotické, včetně velmi dlouhých – až patnáctihodinových. Celkový přístup vedení hodnotím jako velmi neuspokojivý.
Lepší propracovanost systému objednávek, inventur, reklamací, zaruk
co si uděláš to máš a nikdo neprudí, jestli a co děláš
špatné chování vedoucí, nařízené dovolené bez předchozí domluvy se zaměstnancem, neplacení přesčasů, slibují jak je zaplatí,ale nezaplatí. Neproplacení vstupní zdravotní prohlídky i když tvrdí ,že ji proplatí. Benefity až po roce u firmy. nadřízení neřeší konflikty mezi kolegy a když zastávají se těch problémových protože se bojí, že odejdou a nenajdou nikoho dalšího. Stará ošklivá rozpadající se prodejna i zázemí.
Rozmanitá práce, částečně prima kolektiv, platí poctivě a včas
Asi nemám momentálně nic
Lepší rozpracování směn,pokud není možné pořešit více brigádníků. Vyčerpaná prodavačka= protivná prodavačka a odpočatá prodavačka=milá a usměvavá prodavačka