Náplň práce:
- o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích
- o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni
Požadujeme:
- o samostatnost při plnění pracovních úkolů
- o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu
- o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů
- o bezchybné ovládání českého jazyka jak psanou, tak mluvenou formou
- o pokročilou znalost angličtiny
- o příjemné a zdvořilé vystupování vůči uživatelům ServiceDesku
- Výhodou je:
- o orientace ve veřejné linkové dopravě/dopravní problematice obecně
- o orientace v IT problematice
- o předchozí praxe v ServiceDesku, nejlépe min. 6 měsíců
5 týdnů dovolené, stravenky, přípěvek na MHD Praha, příspěk na penzijní pojištění
Pracovník zákaznické podpory
Firma:
ČSAD SVT Praha, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Pracovník zákaznické podpory
Telefonní číslo:
Při kontaktování uveďte jako zdroj portál JenFirmy.cz