Načítám…

Pracovník zákaznické podpory

25.000 – 30.000 Kč

Smluvní vztah
Pracovní smlouva (HPP)
Náplň práce: - o telefonická a e-mailová podpora zákazníků e-shopů (např. IDOS.cz) a prodejců v předprodejních kancelářích - o dohled nad IT systémy na uživatelské úrovni Požadujeme: - o samostatnost při plnění pracovních úkolů - o komunikativnost, spolehlivost a loajalitu - o znalost práce na PC - min word, excel, užívání poštovních klientů - o bezchybné ovládání českého jazyka jak psanou, tak mluvenou formou - o pokročilou znalost angličtiny - o příjemné a zdvořilé vystupování vůči uživatelům ServiceDesku - Výhodou je: - o orientace ve veřejné linkové dopravě/dopravní problematice obecně - o orientace v IT problematice - o předchozí praxe v ServiceDesku, nejlépe min. 6 měsíců 5 týdnů dovolené, stravenky, přípěvek na MHD Praha, příspěk na penzijní pojištění

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena