Načítám…

Project Manager


Smluvní vztah
Pracovní smlouva (HPP)
Vhodné také pro
cizince
Náplň práce: - Dohled a vedení týmů zákaznického servisu, podpory, vztahů se - zákazníky a komunity; zajištění jejich organizace a efektivní spolupráce. - * Přidělování úkolů a stanovování priorit, koordinace činností s týmy - PR, marketingu, účetnictví, obsahu a recenzí. - * Spolupráce s vedoucím kanceláře a zajištění plynulého chodu - kanceláře i týmových aktivit. - * Výběr, školení a hodnocení zaměstnanců, včetně provádění pohovorů, - propouštění a nastavování rozvojových plánů. - * Řízení týmových schůzek zaměřených na sjednocení postupů, zásad a - standardů práce. - * Řešení konfliktů a eskalací zákazníků, zajištění vysoké úrovně - spokojenosti klientů. - * Shromažďování a analýza zpětné vazby od zákazníků a interních týmů; - formulace návrhů na zlepšení procesů a efektivity. - * Budování a udržování vztahů se zákazníky, identifikace jejich potřeb - a vyhledávání nových obchodních příležitostí. - * Aktualizace interních procesů, školících materiálů a pracovních - plánů podle změn politik či systémů společnosti. - * Monitoring výkonu týmu – sledování nepřítomností, odměňování členů a - podpora jejich profesního růstu.

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena