Načítám…

Asistentka vedoucího pobočky v Pelhřimově - práce na zkrácený úvazek

Pelhřimov
Zkrácený úvazek

Firma
SEZAKO Prostějov s.r.o.
Lokalita
Pelhřimov Zobrazit na mapě
Smluvní vztah
Pracovní smlouva (HPP)
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
David Petroušek, zobrazit tel. číslo

O nás

🏢 Jsme SEZAKO Prostějov s.r.o., firma zaměřená na čištění a monitoring kanalizací a vodohospodářských děl s pobočkami po celé České republice. V současnosti rozšiřujeme náš tým a hledáme spolehlivou a pečlivou posilu na administrativní podporu a chod naší pobočky v Pelhřimově.

📝 Co bude náplní Vaší práce?

  • Administrativní správa pobočky – práce ve firemním systému, fakturace, smlouvy, podklady pro mzdy.
  • Komunikace se zákazníky ohledně faktur, správa pohledávek.
  • Tvorba cenových nabídek a podkladů pro veřejné zakázky.
  • Zajištění chodu kanceláře a běžných provozních záležitostí.

✅ Co od Vás očekáváme?

Nezbytné:

  • Znalost MS Office (Word, Excel – tvorba tabulek).
  • Pečlivost, spolehlivost a dobré organizační schopnosti.

Výhodou:

  • Základní orientace v účetnictví a ekonomické vzdělání.

🎁 Co Vám můžeme nabídnout?

  • Mzda 180 Kč/hod (po zkušební době 200 Kč/hod) + prémie až 1 500 Kč/měsíc.
  • Práce na částečný úvazek s férovým finančním ohodnocením.
  • V budoucnu možnost rozšíření úvazku.

Zázemí a prostředí:

  • Přátelský tým a stabilní firma s dlouholetou tradicí.
  • Zázemí regionálně silné a odborně zkušené společnosti.

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Přátelské prostředí

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena