Jsme Concentrix – světový lídr v oblasti zákaznických služeb. Pomáháme top značkám růst díky špičkovému zákaznickému servisu a technologickým řešením. Fungujeme ve více než 70 zemích a jsme hrdým držitelem ocenění jako Employer Brand Leader of the Year nebo Best Employer – Outsourcing.
🕹️Co bude vaší denní hrou?
Jako náš nový poradce zákaznické podpory budete:
· Komunikovat se zákazníky přes telefon, chat, e-mail i sociální sítě
· Pomáhat s registrací a ověřením účtu, přihlášením, platbami i technickými záhadami
· Být spolehlivým průvodcem světem naší platformy
· Hledat rychlá, přátelská a přesná řešení
· Přispívat ke zlepšování interních procesů svými postřehy a nápady
🧩 Koho hledáme?
Hledáme parťáka, který má přirozený cit pro zákazníka a zároveň:
· Mluví a píše plynule česky (C2) a domluví se anglicky (B2)
· Má pozitivní přístup, je týmový hráč a nezalekne se výzvy
· Se orientuje v počítačových aplikacích (MS Office apod.)
· Umí vysvětlit složité věci jednoduše
· Předchozí zkušenost ze zákaznického servisu je výhodou, ne podmínkou
· Má dokončené středoškolské vzdělání s maturito
· Plný úvazek
· vybavení pro práci na home office (PC set apod.)
· dobré finanční ohodnocení + bonusy dle výkonu
· Multisport za zvýhodněnou cenu
· Benefitní karta (měsíční příspěvěk 1.940 CZK)
· stravenky za každý odpracovaný den ve výši 123.90 CZK
· Letní & Vánoční párty, soutěže, wellbeing workshopy
· Kariérní růst – školení, kurzy, Concentrix University
· Hrazené úvodní zaškolení, přátelský tým a spousta příležitostí k růstu