Načítám…

Specialista administrativy a zákaznického servisu

Český Těšín
25.000 – 35.000 Kč
Plný úvazek

Firma
LOVELEC s.r.o.
Lokalita
Český Těšín Zobrazit na mapě
Smluvní vztah
Pracovní smlouva (HPP)
Jazykové znalosti
Polský jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Miroslava Kupková, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme LOVELEC – česká značka elektrokol ze srdce Slezska, se sídlem v Českém Těšíně.  
Už více než 15 let s vášní navrhujeme a vyrábíme elektrokola, která spojují funkčnost, moderní technologie a styl. Naším cílem je zpříjemnit každodenní dopravu – ve městě, v terénu i na dlouhých trasách – tak, aby byla pohodlnější, zábavnější a udržitelnější.  
Jsme rodinná firma, ale myslíme ve velkém. Naše kola jezdí po silnicích v Česku, Polsku, na Slovensku a dalších evropských trzích. Každý model vzniká díky týmu lidí s vášní pro kola, techniku a design. Neustále se rozvíjíme, investujeme do nových projektů a zvyšujeme kvalitu našich produktů.  
Momentálně hledáme posilu do týmu – administrativního specialistu se zaměřením na zákaznický servis, který bude hrát klíčovou roli v každodenní komunikaci se zákazníky a podpoře našich obchodních procesů. Hledáme někoho, kdo rozumí potřebám zákazníků, má organizační schopnosti, je pečlivý, a zároveň dokáže efektivně pracovat s daty a interními systémy. Úkolem administrativního specialisty bude zajišťovat plynulý chod zákaznického servisu, vyřizovat požadavky klientů, spravovat objednávky a podílet se na zlepšování zákaznické zkušenosti. 

 
Hledáš práci, která tě bude naplňovat a umožní Ti se realizovat? 

  • 👉 Pojď s námi pracovat na rozvoji značky elektrokol LOVELEC. 
  • 👉 Vlož svoje DNA do značky, pracuj přímo u výrobce a podílej se na tvorbě silného brandu v e-mobility. 
  • 👉 Staň se členem mladého progresivního týmu, u nás se nudit nebudeš. 

Náplň práce:

  • Zajišťování administrativních náležitostí (administrativa servisu, prodejny a online prodeje) 
  • Vedení evidence 
  • Zpracovávání materiálů a dokumentů 
  • Vyhledávaní informací a příprava podkladů pro další zpracování 
  • Udržování pořádku v dokumentech a databázích 
  • Komunikace s klientem (osobně, telefonicky, e-mailem) 
  • Řešení běžné denní agendy 
  • Spolupráce s kolegy z jiných oddělení 

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání SŠ nebo VŠ 
  • Předchozí praxe na obdobné pozici (cyklo průmysl výhodou) 
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka (slovem i písmem) 
  • Velmi dobrou znalost polského jazyka (slovem i písmem) 
  • Znalost angličtiny – výhodou 
  • Dobrou znalost práce na PC s textovými a tabulkovými programy 
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost 
  • Schopnost práce v týmu i samostatné koordinace aktivit 
  • Velmi dobré komunikační schopnosti 
  • Odolnost vůči stresu 
  • ŘP sk. B 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci v mladém kolektivu s velkou možnosti seberealizace 
  • Podílení se na budování a rozvoji brandu v e-mobility 
  • Možnost pracovat přímo u výrobce elektrokol – možnost přímého vlivu na finální produkt 
  • Zaměstnanecké slevy na produkty v našem portfoliu 
  • 20 + 5 dní dovolené 
  • Příspěvek na stravování 

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena