ABZAKOVO spol. s r.o. Povýšit profil firmy

Jsou českou agenturou působící od roku 2006. Zprostředkovávají zaměstnání a brigády v celé ČR, s pobočkami v Praze, Hradci Králové a Brně. Specializují se na kvalifikované pracovníky z ČR a SR.

Zatím tu nejsou žádné recenze.
Buďte první, kdo napíše, jak se pracuje u této firmy.

Takto může vypadat vaše recenze

Ukázková recenze
3
Současný zaměstnanec
Elektrotechnika a telekomunikace
Praha 5
Naše firma klade velký důraz na rozvoj osobnosti. V rámci práce dostávám příležitosti učit se novým dovednostem, což mi hodně dává. Pomáhá mi to v rozvoji nejen profesním, ale i osobním. Vím, že se tu neustále můžu něčemu novému přiučit.
Tady dostanete jen stravenky a základní dovolenou. O lepších benefitech si můžete nechat zdát, dokud tu nebudete pár let. Vypadá to spíš jako čekání na odměny, ale než se k nim člověk dostane, chvíli to trvá.
Zlepšení pracovních podmínek, třeba modernější kancelářské vybavení, by udělalo velký rozdíl. Stoly a židle jsou už dost opotřebované a nepohodlné. Mít kvalitnější vybavení by určitě pomohlo všem lépe se soustředit na práci.
Zveřejněno 21. 06. 2025

Takto může vypadat vaše recenze

Ukázková recenze
2
Současný zaměstnanec
Věda, vzdělávání a sport
Praha 5
Nemusím čekat měsíce, než mi dají potřebný vybavení. Co potřebuju, to mám. Vážím si toho, protože to není všude samozřejmost.
Tady je fakt málo příležitostí, abychom si s někým v klidu sedli a probrali, co by šlo zlepšit. Týmové diskuze skoro neexistujou, člověk jede jen to svoje a nikdo se o nápady nezajímá.
Zlepšení pracovních podmínek, ať už jde o pracovní nástroje nebo samotné prostředí, by výrazně přispělo k větší spokojenosti. Myslím, že by se nám všem pracovalo lépe v prostředí, které je dobře vybavené a pohodlné pro výkon naší práce.
Zveřejněno 21. 06. 2025

Takto může vypadat vaše recenze

Ukázková recenze
5
Současný zaměstnanec
Státní správa a samospráva
Praha 5
Není tu moc velký pohyb lidí, což vytváří příjemné prostředí. Všichni se navzájem dobře známe a není tu pořád někdo nový, což práci hodně zpříjemňuje.
Tady je problém i v tom, že je nás na práci málo. Když je potřeba něco rychle řešit, chybí lidi a chybí zdroje. Nejenže úkoly přijdou pozdě, ale taky na poslední chvíli zjistíme, že to nikdo nestíhá, a musíme si poradit sami. Na vedení ani nemá smysl se obracet, odpovědi se člověk dočká až za dlouho, pokud vůbec.
Zjednodušení administrativních procesů by umožnilo soustředit se na samotnou práci, což by přineslo větší efektivitu a spokojenost v týmu.
Zveřejněno 21. 06. 2025

Pracovní portál JenFirmy.cz provozuje Coweo Technologies s.r.o.

© 2016–2025 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena